Monday, October 17, 2016

Binary Options Review Brokers Gin

UKoptions Review Dit is baie lekker om met die webwerf is ontwerp deur die UKoptions as gevolg van sy vinnige navigasie en geen irrelevante inligting. Trading prosedures word duidelik uiteengesit in 'n kort clip gelaai op die landing page. Binêre opsies word aangebied in verskillende vorme van produkte en weergawes, tesame met 'n omvattende beskrywings van die produk en die voordele daarvan vir elkeen. Vir een of ander rede, kan die bladsy nie begin deur te kliek op die oortjies aan die bokant van die bladsy en ek was nie in staat om die bladsye oop deur te kliek op die top-bladsy oortjies en uit die woordelys aan die onderkant. Handelaars wat kennis van die toekoms styging in die prys van 'n onderliggende bate te hê, maar die vaagste benul of die hoë prys volhoubaar is of nie kan baat vind by die One Touch opsie. Hierdie diens vereis nie net die prys beweging voorspelling nie, maar ook 'n pre-set prysvlak vir die bate. 'N halwe duisend Procenten op 'n korrekte handel kan gemaak word deur die One Touch opsie al is dit moeiliker om daardie diens te gebruik as 'n standaard binêre opsie. UKoptions 60 Tweede platform is tipies van die kort termyn tendens met die verstryking van 'n minuut en jy word toegelaat om een ​​onder 30 sekondes, 60 sekondes of 120 sekondes te kies. Ook, kan verskeie posisies oopgemaak. UKoptionss Lang Termyn rekening bied jou opsies met die verval van 'n maand of 'n jaar, sodat jy 'n ruim bedrag van die tyd om jou mark voorspelling uit te voer. Die opsie pare aangebied deur Ukoptions help jou om uit te vind watter een van twee bates is meer voordelig vir jou wanneer hulle verval. Hierdie opsie baseer sy voorspelling op vergelyking en die relatiewe prestasie tel. Spesiale handel rekeninge wat die beste aangepas om Islamitiese handelaars word ook aangebied deur die Britse. Hierdie rekeninge insluit swaps wat vrygestel oop posisies van belang ongeag oornag hou. Dit laat my neer met demo rekening wat eerste stap handelaars wat meer tyd om praktiese ervaring met binêre opsie te kry sonder om hul geld op die spel moet nie bereik het. Geldeenhede, aandele, kommoditeite en indekse is opsies wat op die lys van meer as 200 verhandelbare bates wat deur UKoptions. Jy kan 'n paar basiese kennis te leer oor die hantering met binêre opsies in baie artikels in opvoedkundige materiaal. Nuusvoer gekoppel aan Reuters lewendige opdatering en akkurate data strome is wat Ukoptions uitstaande maak. Met hierdie funksie, kan handelaar duidelike stelling oor die verspreiding tussen huidige ondersteun deur 'n paar grafieke vir enige gegewe tyd-punt markprys en opsie pryse het. Ook, in 'n boks op die vrag bladsy staan ​​die mark hersiening. Al jou vrae sal beantwoord word op hul vrae bladsy met 'n groot aaneenlopende diens van die telefoon om hul internasionale kantore wat is meer gerieflik as 24/5 makelaars diens van ander binêre opsies. Naas, kliënte ondersteuning sluit e-pos antwoord en live chat. In kort, die hoofdoelwitte van UKoptions is voorsien handelaars met 'n maklike manipulasie asook doeltreffende instrumente vir 'n suksesvolle transaction. LBinary Review Oor LBinary is 'n binêre opsies makelaar wat is relatief nuut op die toneel dood. Hul byvoordele is baie interessant en die bates wat hulle aanbied is bogemiddeld. Hulle bied 7 kommoditeite, 24 munt pare, 26 indekse / Futures, 36 Stock Options. Ons het gevind dat hul verhandelingsplatform goed georganiseer, maklik om te navigeer en maklik om te gebruik. Hoewel die byvoordele is indrukwekkend, die feit dat hulle nie gereguleer is 'n bietjie van 'n bekommernis vir ons. Daar was ook 'n groot aantal van negatiewe terugvoer wat 'n baie vrae van hulle laat vertrou kan word. Op die opening van 'n rekening van die handelaar kry om sy eie rekening administrateur het. Die rekening bestuurders is opgedra volgens 'n beleggers taal en geologiese omgewing. Rekening Bestuurders, asook kliënte ondersteuning, is beskikbaar deur middel van telefoon, e-pos en live chat 24/7. LBinary dienste aan te bied in die plek van bonusse, afhangende van die tipe rekening en natuurlik, hoe meer jy belê, hoe beter is die voordele wat hulle belowe, maar voordat 'n belegging of handel ons moedig handelaars om te lees deur middel van hulle terme en voorwaardes baie versigtig. Demo rekening LBinary aanbod handelaars 'n demo rekening om te oefen met voor te belê hul geld. LBinary bied 'n indrukwekkende reeks verhandelbare bates insluitend aandele, geldeenhede, kommoditeite en indekse. Opsie tipes insluit: Hou aan registrasie op die opening van 'n rekening van die handelaar kry om sy eie rekening administrateur het. Die rekening bestuurders is opgedra volgens 'n beleggers taal en geologiese omgewing. Rekening Bestuurders, asook kliënte ondersteuning, is beskikbaar deur middel van telefoon, e-pos en live chat 24/7. LBinary dienste aan te bied in die plek van bonusse, afhangende van die tipe rekening, hoe meer jy belê, hoe beter is die diens wat jy sal kry, maar voordat 'n belegging of handel versoek ons ​​handelaars om te lees deur middel van hulle terme en voorwaardes baie versigtig. Minimum Deposito 'n minimum deposito van 250 word vereis voordat handel uitbetalingskoers LBinary aanbod handelaars 'n uitbetaling van tussen 71-85 persent Bonusse LBinary bied 'n 100 deposito bonus (tot 3000) op 'n rekening Plus 100 opening as jy 'n vriend verwys. Sagteware soos die meerderheid van ander binêre opsie makelaars, LBinary gebruik SpotOption sagteware, wat gebruikersvriendelik handel waarborg. LBinarys platform is 100 web-gebaseerde en vereis geen sagteware af te laai alles wat jy nodig het is 'n verbinding met die internet om jou ambagte, mooi en eenvoudige maak. Customer Support Die kliënt ondersteuning is 24/7 beskikbaar en hulle kan gekontak word via live chat, e-pos of telefoon. Om in kontak met hulle was maklik maar om antwoorde en hulp was die teenoorgestelde op grond van ons persoonlike ervaring. Met betrekking tot vrae oor die rekening, was hulle vir ons te stoot om 'n deposito te maak en belowe dat ons groot opbrengste uit ons belegging sal maak. En as jy kommentaar het oor jou onttrekkings het, sal hulle probeer om die onderwerp te verander en gaan voort om jou te verlei in die maak van 'n ander deposito. Deponeer fondse LBinary aanvaar al die groot kredietkaarte wat Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Delta en Cartebleue saam insluitend met bank draad oordrag Processing van onttrekkings egter kan tot 14 dae en kan selfs langer wees. Tydens ons eksperiment, moes ons wag vir meer as 2 weke. Sommige kliënte egter beweer dat dit selfs meer wat 'n ernstige probleem vir diegene wat wil om hul geld terug te kry kan wees. Integriteit Ons was verbaas om te verneem dat hierdie makelaar het 'n baie ongelukkige en ontevrede kliënte. Die meeste van hul klagtes wat verband hou met die swak gehalte diens van die ondersteuning span en rekeninge wat geneig is tot inbraak is en hierdie ernstige klagtes wat nog onopgelos as van hierdie skrif. Gevolgtrekking LBinary mag 'n verhandelingsplatform wat is maklik om te navigeer het, baie bates vir verhandeling en 'n demo rekening, maar sy onbetroubare diens en die groeiende aantal negatiewe klagtes is moeilik om te ignoreer en te ignoreer veral die kwessies van rekeninge om gekap en fondse om verloor vir geen rede. Update: Op grond van die onlangse berigte dat ons ontvang het, LBinary is nie meer operasioneel so as you8217re n newbie handelaar who8217s op soek na 'n ideale makelaar om handel te dryf met dan vind 'n meer stabiele maatskappy word aanbeveel. As you8217re geregistreer LBinary of op soek na die nuutste update oor hierdie makelaar dan die beste aksie om te neem is in kontak met hul kliënte diens departement te kry vir meer inligting oor hoe om jou geld terug te eis. Om hierdie rede hoogs raai ons aan dat jy teken-up volgende keer met 'n meer betroubare makelaar soos Finpari en Porter Finansies waar jy 'n baie veiliger en veilige handel ervaring kan hê. Ek het LBinary op Januarie 20/2014. Ek het begin met 250 dan het ek 'n oproep van Stanley Carbone en hy het vir my gesê ek sal nooit enige geld te maak nie, tensy ek ten minste 2000 het ek in meer geld het 'n paar ambagte en het 'n bietjie geld en het 'n paar klein onttrek. Stanley Carbone sou noem of Skype my elke oggend en my te help met ambagte en ek sal 'n paar wen. En ek sou kry 'n klein trek. Stanley Carbone sou saam met my werk 5 dae per week en ek was besig om 'n bietjie geld. Maar Stanley sal hou stoot om meer geld in sodat ek kon groter onttrek maak. Ek het begin om te vertrou Stanley en ek het om meer geld in. Stanley het vir my gesê dat as ek 100k al my ambagte sal wees 100 verseker. Ek het reeds oor het oor 50k terug en Stanley het my oor 100k te kry en ek het nog 'n paar onttrek terug na 64k Stanley sou noem met spesiale aanbiedings. Ek het 183k in my rekening Stanley roep en vra of hy kan handel die meeste van dit wat ek gesê ja Stanley sit dit alles op die lang termyn Desember 30/14. Ek het geen geld oor om te werk met tot die ambagte op Desember 30/14 ingekom. In September Stanley het 'n groot deel hy gesê gee hom 15k af my visum en in 7 dae sou ek my geld verdubbel omdat hulle 100 verseker en hy het dit uit my visum. Ek het probeer om my 15k onttrek en hy my sal vertel hy sit dit in vir goedkeuring of hy it..On 30 Desember / 14 / 17.10 sou kanselleer die ambagte gedoen ek moet van het 314k Stanley sit 195k in my rekening. Ek het 'n trek vir 15k en ek het 'n ander vir 40k Ek gaan terug na my rekening en Stanley oorgeneem 195k as bonus en het my met 0,5 in my rekening. As jy al ooit hoor van LBinary of STANLEY CARBONE RUN, RUN Stanley het my vir meer as 50k kontant van my geld nie tel wat ek gemaak het in ambagte. ID Datum Bedrag Tipe transaksie Status transaksie Metode transaksie besonderhede 52793 17:56 30/12/14 176925,00 Onttrekking goedgekeur Bonus 52792 17:55 30/12/14 19000,00 Onttrekking goedgekeur Bonus 52780 17:11 30/12/14 40000,00 Onttrekking gekanselleer Standaard deposito metode 50487 23:48 09/12/14 15000,00 Onttrekking gekanselleer Standaard deposito metode Petra Ek het met lbinary vir byna 6 mnde en I8217ve het my deel van lief en leed. Maar net gister, ek het om aan te meld in my rekening en couldn8217t. Ek gekontak my makelaar wat aangesê om kontak ondersteuning. Ondersteuning het my wagwoord te verander, dit het 'n rooi vlag. Natuurlik op my rekening sien ek dat al my fondse was approx.3500euro. Uitgefreakt, ek nagegaan my verstreke posisies en het meer as 100 ambagte gemaak terwyl ek besig was met vakansie. Blykbaar 'n outomatiese sagteware robot besluit om self en handel te aktiveer namens my. Maar interessant was daar meer verloor as wen en dit verhandel ongeveer. 25 keer per dag. Ek het met die uitvoerende hoof en hy het vir my gesê dat ek moes op een of ander tyd te onderteken om die sagteware en ek didn8217t deaktiveer dit. Ja dit is waarskynlik waar, maar ek weet ek gedeaktiveer dit kort ná, maar interessant genoeg is dit wasn8217t met Lbinary. So hoe het hierdie robot kry in my Lbinary rekening, self en handel te aktiveer en verloor al my fondse in 3 dae sonder my toestemming of kennisgewing / e-pos (ongelukkig was ek weg met vakansie so ek didn8217t dit te vang) Ook Ek onthou die gebruik van hierdie robot ding , en dit vereis dat ek it8217s parameters, soos hoeveel per handel te stel, hoe lank (1 dag, week, maand, ens) Hierdie robot net het in my rekening en net verhandel vanaf € 300 tot € 27,50 totdat daar niemand oor was wat oorgebly . Die hoof uitvoerende beampte verduidelik it8217s nie hul sagteware, sodat hulle het niks te doen met dit. Om die waarheid te don8217t hulle selfs bied dit op hul webwerf. So selfs as ek vang dit loop en handel, sou hulle nie ek weet hoe om dit af te skakel. Ek didn8217t dit magtig, didn8217t eens weet nie, daarom het hy gesê dit was my skuld. I8217m nie tevrede is met oplossing, moet dit meer navorsing en kry aan die onderkant van dit. En die kersie op die koek, later daardie aand het ek weer aan te meld, weer ongeldig e-pos of wagwoord. Kontak ondersteuning, het hulle vir my gesê dat my rekening is gesluit, het ek gevra wanneer en hoekom. Sy skryf, want daar is geen fondse. Ek het gevra wanneer dit gesluit is, het sy gesê Maandag 16.2. Interessante hierdie situasie gebeur op Dinsdag 17.2. Ek glo dat ek scammed en gekap. Thophile Deslauriers 30 September 2016 - OptionWeb is nie meer nuwe handelaars aanvaar volgens ons hulpbronne. Vir meer inligting oor hierdie nuus, klik hier. 25 Augustus 2016 - 24option bied tans 'n groot welkom pakket Vir meer inligting oor hierdie bonus weet, kliek hier. 23 Augustus 2016 - Ontleders voorspel dat goud potensiaal verdienste sal oplewing Vir meer inligting oor hierdie jongste nuus weet, kliek hier. 1 Julie 2016 - Porter Finansies is nie meer die aanvaarding van die VSA-gebaseerde handelaars. Vir meer inligting oor hierdie jongste nuus weet, kliek hier. 17 Junie 2016 - TopOption het 'n exiciting welkom bonus pakket Vir meer inligting oor hierdie beperkte tyd aanbod, kliek hier. Binary Options VSA Brokers


No comments:

Post a Comment