Monday, October 17, 2016

Jou Trading Coach Resensies

resensies lid Ek het probeer om handel te dryf Forex vir 'n paar jaar op en af ​​as gevolg van verskeie redes. Ek het 3 kursusse in die Verenigde Koninkryk, elke gemiddeld ongeveer Ј3000, waarvan nie een "gewerk" vir my gedoen. Dit lyk asof almal wat 'n handel natuurlik beweer dat "die stelsel" het en dat jy sal geld dadelik te maak - die meeste doen in elk geval. Die meeste kursusse wat daar leer jy 'n strategie sonder om te verduidelik hoekom of hoe dit werk presies. "Dit en dat net doen en jy sal geld maak." Die ding is, die markte verander met verloop van tyd en die strategieë moet ook aanpas, anders hulle ophou werk of word baie minder winsgewend met verloop van tyd. Lance Beggson die ander kant vertel dit soos dit is. Hy maak geen eise dat jy duisende dollars sal maak of selfs dat jy suksesvol sal wees! Maar wat hy gee jou is insig in hoe die mark beweeg; Wat dryf prys en hoe ander handelaars reageer of te reageer op veranderinge in die prys. Waar is hulle meer geneig om hul punte te plaas en hoe jy voordeel van hul punte kan neem om getref. Wat ek graag, is die feit dat jy kan gebruik wat hy leer jy oor enige tydperk of mark, nie net Forex. Hy vergemaklik dinge deur die uitskakeling van net oor elke aanwyser (met goeie rede as hy verduidelik in sy afdeling), en laat jou met 'n skoon grafiek om te kyk na sonder enige afleidings. Dit het regtig 'n groot verskil in die manier waarop ek nou handel. Baie makliker en vinniger ook. Die kursus strek oor meer as 500 bladsye in verskillende afdelings, elk op soek in detail op elke deel van sy strategie. Baie kaarte en voorbeelde vir jou presies wys hoe en wat om te kyk vir. Baie nuttig! Ek dink vir $ 195 hierdie is 'n steel nie! Veral met die 60 dae geld terug waarborg om dit te staaf.


No comments:

Post a Comment