Wednesday, October 19, 2016

Eu Emissions Trading System Single Register

Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. Emissions beurs: enkele EU Register geaktiveer Vandag is die Europese Kommissie het die enkele EU register geaktiveer vir alle gebruikers. Dit volg op die voltooiing van die aktivering proses aangekondig op 3 Mei. Jos Delbeke. Direkteur-generaal vir Climate Action, het gesê: Todayrsquos opening van die enkele register is 'n mylpaal vir om in die plek van die infrastruktuur wat nodig is in fase 3 van die EU emissiehandel stelsel. Die werk van die Kommissie, saam met die lidstaten, maak voorsiening vir 'n doeltreffende register stelsel met verhoogde sekuriteit vir gebruikers. In parallel, is die werk voort en vorder goed op die uitstaande infrastruktuur elemente, veral die veiling infrastruktuur. Natuurlik, bring 'n groot verandering ook die behoefte aan gebruikers om aan te pas by die nuwe stelsel. Nasionale hulptoonbanke sal voortgaan om hulle te ondersteun en die Kommissie is gereed om 'n gladde begin van die nuwe register opstel verseker. Die enkele register, waar rekeninge vir operateurs vliegtuig het sedert Januarie 2012 geopen is, sluit nou ook die rekeninge vir stilstaande installasies en persoonlike rekenings voorheen in nasionale registers. Gebruikers van die voormalige nasionale registers sal in staat wees om die enkele register gebruik sodra hulle hul nuwe verifikasie geloofsbriewe ontvang van hul nasionale administrateur. Rekeninghouers sal moet voldoen aan verhoogde vereistes dokumentasie en sekuriteit funksies om toegang tot die oorgeplaas rekeninge in die enkele register. Rekeninghouers sal nie in staat wees om enige toelaes te dra tot al die nodige dokumentasie vereistes voltooi. Nasionale administrateurs en hulptoonbanke voortgaan om die kontak punt wees en bied ondersteuning aan rekeninghouers. Sommige funksies wat nodig is vir fase 3 van die EU ETS vanaf 2013 is nog nie ingesluit in die enkele register vandag geaktiveer. Die eerste sagteware update sal dek sodat fase 3 veilings, die nuwe handelsmerk rekening tipe en 'n betroubare rekening lys. Die geskeduleerde rooster vir die ontplooiing van hierdie eerste werk sal gekommunikeer word deur 15 July. EU ETS: koolstof markte Inhoud Oorsig Hierdie gids dek die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) Unie Register, die gebruik van Kyoto-eenhede vir die nakoming van die EU ETS en koolstof toelae veilings. As 'n pet-en-handel stelsel, die EU ETS stel 'n uitstoot cap of beperking op die totale toegelaat deur al die EU-ETS operateurs uitstoot, maar binne daardie limiet die koolstof-mark kan deelnemers aan die stelsel om te koop en te verkoop toelaes wat hulle nodig het. Die koolstof prys gee te kenne dat die bedrag deelnemers in die EU ETS is bereid om te betaal per EU toelae (1 toelae (EUA) is gelyk aan 1 ton CO2 of die ekwivalent daarvan) gegee vraag en aanbod. Daarbenewens het die EU Aviation toelaes (EUAAs) geskep om gebruik te word vir die nakoming deur lugredery operateurs. In die loop van Fase III, sal 50 van toelaes opgeveil. ICE Futures Europa is besig met veilings van die EU-ETS Fase III EUAs en EUAAs namens DECC. Operateurs het ook die opsie om sekere Kyoto Eenhede gebruik vir die nakoming binne die EU ETS. onderhewig aan beperkings. 'N EU-ETS operateur kan toegang tot die sekondêre koolstof mark toelaes of Kyoto Eenhede koop deur middel van verskeie roetes: handel direk met ander maatskappye wat deur die stelsel te koop of verkoop van tussengangers, bv banke en spesialis handelaars gebruik van die dienste van 'n makelaar by een van die verskeie ruil die lys koolstof toelae produkte Die Europese Unie Register is 'n aanlyn databasis aangebied en bestuur deur die Europese Kommissie waardeur EUAs. EUAAs en Kyoto eenhede word, verhandel en oorgegee vir die nakoming doeleindes. Deelnemers word aangeraai om hul eie, onafhanklike professionele advies oor hierdie sake te soek. Vir meer inligting oor hoe die EU ETS werke sien Hoe om deel te neem in die EU ETS. Fase III regi Die EU ETS Unie Register bedryf in 'n soortgelyke manier om 'n aanlyn bankrekening. Die register stelsel is 'n web-gebaseerde program wat rekords: CO2 toelaes en eenhede te verdeel en gehou in operateur, persoon, handel en die regering rekeninge die beweging van toelaes en eenhede tussen rekeninge (insluitend toekennings, oordragte, oorgawe en kansellasies) jaarlikse geverifieer emissies van installasies en operateurs vliegtuie jaarlikse nakoming status van installasies en operateurs vliegtuig 'n rekeninghouer kan hou, oordrag, te kanselleer of te bekom EU Toelaes en in aanmerking kom Kyoto-eenhede. Die Europese Unie transaksie Meld (EUTL) tjeks, rekords, en magtig alle transaksies wat plaasvind tussen rekeninge in die register Europese Unie. Die EUTL kan aanlyn besigtig word en bied gedetailleerde inligting oor die nakoming van ETS operateurs EU, Unie Register rekeninghouers en transaksies tussen rekeninge. Gerekenariseerde Registrasie is die sleutel komponente van die EU ETS en wyer internasionale emissiehandel onder die VN se Raamwerkkonvensie oor Klimaatsverandering Wysigings (UNFCCC s) Kyoto-protokol. Vanaf Junie 2012, was register stelsels bymekaar gebring om 'n enkele register stelsel, bedryf en bestuur deur die Europese Kommissie. Elke lidstaat het nou sy eie nasionale administrateur en nasionale register artikel binne die enkele Unie register. Die Environment Agency is die nasionale bestuurder vir die Verenigde Koninkryk en is verantwoordelik vir die instandhouding en administrasie van die Britse nasionale register artikel binne die Europese Unie register. Die funksionele vereistes van die register word bepaal deur die Europese Kommissie (deur die Register Regulasies) en die UNFCCC sekretariaat (deur middel van verskeie COP / MOP besluite). Hoe om 'n rekening in die register Installasies en operateurs vliegtuie wat ek aktiwiteite aanhangsel uit te voer, op grond oop te Richtlijn 2003/87 / EG, word versoek om rekeninge in die Unie Register oopmaak. Benewens operateur rekeninge, bevat die Unie Register ook persoon wat rekeninge en handel rekeninge. Enige individu of organisasie kan aansoek doen om sodanige rekeninge, wat suiwer gebruik kan word vir verhandeling eenhede oop. Sulke rekeninge het geen voldoening verpligtinge. Enige verdere vrae of navrae oor die werking en funksies van die Unie Register moet gerig word per e-pos aan die Verenigde Koninkryk register administrateur. Inligting oor die Register pre-2012 en migrasie na die Unie Register kan besigtig word op die webwerf Nasionale Argief. Kyoto-eenhede in Fase III Operateurs het die opsie om sekere Kyoto Eenhede gebruik vir die nakoming binne die EU ETS. onderhewig aan beperkings op die tipe en hoeveelheid eenhede wat in die ETS richtlijn en register verordening. Hierdie beperkinge word hieronder uiteengesit, tesame met inligting oor hoe om hierdie eenhede gebruik vir die nakoming binne die EU ETS. Tipe eenhede Sekere Certified Emissies Verminderings (offisiere) en emissieverminderingsprogramme Eenhede (ERUSs) kan gebruik word vir die nakoming in die EU ETS. Verdere inligting oor hierdie, insluitend FAQs, kan gevind word op die webwerf Europese Kommissie. Hoeveelheid eenhede operateurs vliegtuie kan in aanmerking kom offisiere en ERUs vir EUAs en EUAAs ruil tot perke. Perke is kumulatiewe regoor Fase II en Fase III van die EU ETS en word in 'n regulasie Europese Kommissie op internasionale krediet aanspraak op 8 November 2013 aangeneem Hoe om eenhede te gebruik in die EU ETS In Fase III, kan sekere offisiere en ERUs omgeruil vir EUAs. onderhewig aan die beperkings wat hierbo bespreek is, in die Unie register. Operateurs kan geldig offisiere en ERUs te dra in 'n sentrale rekening in die Unie Register, en een keer geverifieer as in aanmerking kom vir gebruik deur daardie operateur binne die EU ETS die operateurs EUA hou rekening sal gekrediteer word met die ooreenstemmende aantal EUAs. Vliegtuig operateurs kan hierdie ruil versoek en 'n bedrag van EUAAs. Die Regulasie Europese Kommissie Register sit die proses vir hierdie in meer besonderhede. Operateurs van installasies en operateurs vliegtuie gereguleer onder die EU ETS moet daarop let dat die uitruil van aanmerking kom Verbintenis Periode 1 International Project Krediete in die algemeen en lugvaart toelaes, moet plaasvind deur 31 Maart 2015, waarna hulle in aanmerking vir gebruik in die EU ETS sal word. Jou internasionale projek Krediet reg (limiet) vertoon in jou Operateur Holding rekening of jou vliegtuig Operateur Holding rekeninge. Meer inligting oor hierdie en die toepaslike reëls is beskikbaar op die Europese Kommissie: Internasionale koolstofmark webblad. spesifiek Vrae 7, 8 en 11. Enige verdere vrae of navrae oor die hou of uitruiling van Kyoto eenhede binne die register moet gerig word per e-pos aan die Verenigde Koninkryk register administrateur: etregistryhelpenvironment-agency. gov. uk Fase III veiling veiling is 'n doeltreffende manier van die verspreiding van toelaes aan die mark en versterk die besoedelaars betaal beginsel. Dit moedig besighede in verband met die volle koste van koolstof in die besluite wat hulle maak. Die Europese Regulasie Kommissies veiling regeer die veiling van Fase III EUAs en EUAAs. Dit maak voorsiening vir die vestiging van 'n gemeenskaplike EU veiling platform en verleen lidlande die reg om te kies uit en die opstel van nasionale platforms - die Verenigde Koninkryk, Duitsland en Pole uitgeoefen hierdie reg. Die Verenigde Koninkryk was die eerste EU lidstaat om 'n veiling (2008 tot 2012) te hou in fase II en opgeveil 10 van toelaes in vergelyking met die EU-gemiddelde van 3. Die Britse aangestel ICE Futures Europa veilings van die EU-ETS Fase III EUAs en EUAAs voer namens DECC vanaf November 2012. die kontrak met ys is uitgebrei om veilings te voer tot November 2017. Voorheen was hierdie diens wat deur die Verenigde Koninkryk skuld Management Bureau. Die UKs veilings is oop vir diegene wat sover in die toepaslike wetgewing en ICES lidmaatskap vereistes EU stel kriteria voldoen. Jy sal vind leiding te gee oor hoe om deel te neem in hierdie veilings op die ICE uitstoot veilings webblaaie. Sekere maatskappye sal moet aansoek doen by die Financial Services Authority (FSA) vir 'n variasie van toestemming om deel te neem in die gereguleerde aktiwiteit van bie in uitstoot veilings. Sien asseblief die FSA beleidsverklaring oor die regulering van bie vir uitstoot toelaes onder fase III van die EU emissiehandel stelsel. DECC voer die rol van die Britse afslaer vir hierdie veilings. Hierdie rol vereis deur die EU-wetgewing en verantwoordelik is vir die uitvoering van die veilings. Die EU is in die proses om 'n enkele Auction Monitor (SAM) te monitor en verslag te doen oor die gedrag van sekere vrystellings veilings in Europa. Vir meer inligting, sien asseblief die webwerf Europese Kommissie. Vir verdere inligting oor die UKs EU ETS veilings kontak euetsauctionplatformdecc. gsi. gov. uk Fase III veiling kalender Die volle skedule vir Fase III EUA en EUAA veilings is beskikbaar op die ICE uitstoot veilings webblaaie. Fase III veiling resultate Die UKs eerste fase III EUA veiling is op 21 November 2012 gehou Vir meer inligting sien die verband DECC pers kennisgewing. Vir resultate van verdere fase III veilings, sien asseblief die ICE Futures Europa uitstoot veilings webblaaie. Vir meer dekking van veiling resultate sien asseblief die Europese Kommissie webblaaie. Fase II veiling resultate Tydens Fase II van die EU ETS. die Verenigde Koninkryk gehou 30 suksesvolle mededingende veilings, verkoop byna 123000000 EUAs en die verhoging van ongeveer 1,3 miljard vir die Skatkis. Vir resultate van Fase II veilings, sien asseblief die skuld Management Bureau webwerf. Re-verkryging van die UKs Fase III EU ETS veiling platform Britse ministers het ooreengekom om te behou die UKs opt-out van die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) algemene veiling platform volgende verstryking van die kontrak met die huidige verskaffer in November 2017. Op 4 Februarie 2016 DECC stapel gestuur om die eerste fase van die re-verkrygingsproses deur die publikasie van 'n vorige inligting Kennisgewing deur die Tenderraad Elektroniese Daily webwerf. DECC sal hou 'n mark betrokkenheid dag vir potensiële bieërs op 10 Maart 2016. As jy wil graag die betrokkenheid bywoon, uit te vind meer inligting, of druk 'n belang in die indiening van 'n bod as die formele tenderproses begin, kontak euetsauctionplatformdecc. gsi. gov. uk. Verdere inligting Vir verdere inligting oor die veilings kontak euetsauctionplatformdecc. gsi. gov. uk Unie Register publiek toeganklik Inligting VN (S) IAR Assessering Die implementering van 'n nasionale register word vereis om vir elke aanhangsel B Party om in aanmerking vir deelname in geag die Kyoto meganismes. Vereistes vir nasionale registers opgestel in die eerste plek deur besluit 13 / CMP.1. Die onderstaande inligting word beskikbaar gestel in ooreenstemming met verslagdoening vereistes soos uiteengesit onder die Kyoto-protokol wat konsekwentheid van verslagdoening van openbare inligting verseker tussen registers en fasiliteer die hersiening van openbare inligting tydens die jaarlikse assesserings wat onder die Onafhanklike Evalueringsverslag (S) IAR stel algemene operasionele prosedure, ter ondersteuning van die deskundige oorsig. Elke register beoordeel om te bepaal of die toepaslike vereistes voldoen en resultate word gestuur in die vorm van (Standard) Onafhanklike beoordeling verslae (S) IARs die deskundige Review spanne wat op grond van artikel 8 van die Kyoto-protokol. Ingevolge paragrawe 44-48 van die aanhangsel by besluit 13 / CMP.1 van die Kyoto-protokol, onder is 'n lys van die openbaar beskikbare inligting wat verband hou met die Verenigde Koninkryke Nasionale Register soos vereis deur die (S) IAR assessering. Rekening inligting van die Unie Register Paragraaf 45 van die aanhangsel by besluit 13 / CMP.1 bespreek inligting oor rekeninge wat die publiek toeganklik moet wees. Rekening inligting van die Unie Register kan in die verslag oor rekening inligting word beskou: In ooreenstemming met Regulasie Artikel Kommissie 110 (EU) No 389/2013 die volgende inligting is geag vertroulik te wees: Holdings van alle rekeninge alle transaksies gemaak, die unieke eenheid identifikasie-kode van die toelaes en die unieke numeriese waarde van die eenheid reeksnommer van die Kyoto-eenhede gehou of geraak word deur 'n transaksie. Verteenwoordiger naam en kontakbesonderhede van die volle naam, e-posadres, telefoonnommer, faksnommer en e-posadres van die verteenwoordiger van die rekeninghouer is ook geag vertroulik te wees. Article110 inligting, insluitend die besit van al die rekeninge, alle transaksies gemaak, die unieke identifikasie eenheid-kode van die toelaes en die unieke numeriese waarde van die eenheid reeksnommer van die Kyoto-eenhede gehou of geraak word deur die transaksie, wat in die EUTL, die Unie register en elke ander KP register sal vertroulik beskou word, behalwe as anders deur die wet vereis Unie, of deur bepalings van nasionale wetgewing wat 'n wettige doel versoenbaar te streef met hierdie verordening en is proporsionele inligting oor Artikel 6 Projekte (JI Projekte) Paragraaf 46 van die aanhangsel om besluit 13 / CMP.1 bespreek inligting oor artikel 6 projekte, ook bekend as Gesamentlike Implementering (JI) projekte wat publiek beskikbaar moet wees. Die Verenigde Koninkryk van Groot-Brittanje en Noord-Ierland nie gasheer 'n gesamentlike implementering Projekte. Inligting oor Eenheid Holdings / Transaksies Paragraaf 47 van die aanhangsel by besluit 13 / CMP.1 bespreek inligting oor die eenheid Holdings en transaksies wat in die openbaar toeganklik moet wees. Lees die verslag SEF vir die inligting soos vervat in paragraaf 47: Holding en transaksie-inligting is bedoel op 'n hoewe tipe vlak, as gevolg van nadere inligting vertroulik deur die EU-regulasies verklaar. Sien asseblief Artikel 110 (EU) No 389/2013 Inligting oor RPR Gemagtig deur die Party te Eenhede Hou Paragraaf 48 van die aanhangsel by besluit 13 / CMP.1 vereis dat 'n lys van regspersone deur die Party gemagtig om eenhede te hou gepubliseer : Lys RPR geregtig om die eenhede te hou, soos uiteengesit in paragraaf 48: verdere inligting vir verdere inligting oor die Unie Register kontak etregistryhelpenvironment-agency. gov. uk koolstofkredietnota bedrogspul koolstof markte is nie bedoel vir persoonlike beleggers. Ons is gewaarsku om bedrieërs gebruik van die naam Carbon Register of soortgelyke wat kontak met die publiek, verkeerdelik beweer dat die koolstof register is deel van die Departement van energie en klimaatverandering, en gee vals kontakbesonderhede van die departement. Hierdie bedrieërs kan probeer om druk op mense om aandele, koolstofkrediete, of gesertifiseerde emissieverminderings (offisiere) teen 'n hoë pryse te koop. Diegene geteiken kan word gebel en vertel dat die koolstof Register regstappe teen hulle sal neem omdat hulle geweier het om aandele en soms besonderhede van fiktiewe hofsake te koop kry om gewig toe te voeg aan die slenter. Die Departement beveel enigiemand wat kommunikasie ontvang van hierdie soort van die saak hetsy direk of deur Aksie Bedrog. Article 19 (1) van Richtlijn 2003/87 / EG vereis dat aan die polisie rapporteer (noem 101, die nie-nood kontak nommer), al emissierechten uitgereik vanaf 1 Januarie 2012 af in 'n register Unie moet gehou word op rekeninge bestuur deur die Europese Unie lidstaat. Die EU-stelsel van emissierechten registers het reeds sedert Januarie 2005 en bied 'n gestandaardiseerde en veilige stelsel van elektroniese registers wat die uitreiking spore, hou, oordrag en kansellasie van alle toelaes wat uitgereik is kragtens die Emissies Europese Unie Trading Skema (EU ETS). Aanvanklik elke lidstaat van die EU het 'n eie uitstoot alllowances register. In 2012 is hierdie registers vervang deur die enkele Unie Register, wat 'n geharmoniseerde grondslag om toelaes te dra oor die EU bied. Ook die toekenning prosesse in fase 3 van die EU ETS is sentraal verrig in die Unie Register, beide vir die toekenning van toelaes aan skryfbehoeftes en vliegtuie operateurs gratis en vir die veiling van toelaes deur die algemene en twee opt-out veiling platforms. Die bogenoemde verordening is van toepassing op toelaes geskep vir die EU ETS derde handel tydperk wat begin op 1 Januarie 2013, asook vir die daaropvolgende periodes, jaarlikse toekenning emissie eenhede en Kyoto-eenhede. Dit geld ook vir lugvaart toelaes opgeveil wat geskep is vir die handel tydperk vanaf 1 Januarie 2012 tot 31 Desember 2012. In 2013 die Register Regulasie is weer hersien om die funksies wat nodig is vir fase 3 van die EU ETS en te inkorporeer finaliseer die rekeningkundige transaksies onder die moeite deel besluit. Met betrekking tot die EU ETS, die hersiene Register Regulasie maak ook voorsiening vir die meganisme om die bepalings van Artikel 11A van die EU ETS richtlijn (waardeur operateurs internasionale krediete kan verruil vir toelaes) te implementeer. Dit was as gevolg van die behoefte om vas te stel, in die loop van die finalisering van die voorbereidings van die EU-ETS Fase 3, die besonderhede vir die uitruil proses van JI en CDM krediete wat deur maatskappye met verpligtinge nakoming onder die EU ETS in Fase 3 toelaes (sien die Kommissie Personeel Werksdokument van 25 Julie 2012). Artikels oor kwessies wat die EU ETS emissierechten register: Vir besonderhede wat hierdie wetgewende maatreël bring met betrekking tot CER en Eru regulerende EU ETS omgewing in die derde handelstydperk sien offisiere en ERUs mark vanaf 2013. Verdere moontlike verbeterings aan die EU ETS register infrastruktuur kan afgelei word uit voordrag 27 van die Registrasie Regulasie, wat daarop dui: Aangesien dit wenslik om voorsiening te maak vir bykomende rekening tipes of ander manier dat die hou van toelaes of Kyoto-eenhede namens sal fasiliteer kan word derde partye, of die neem van 'n sekuriteit belang in hulle moet hierdie kwessies in die konteks van 'n toekomstige hersiening van hierdie verordening word ondersoek. Veral die fasilitering van die neem van sekuriteit belangstelling in emissierechten sou merkwaardig vir deelnemers koolstof mark. Ook ander interessante ontwerpe, soos byvoorbeeld gekonsolideerde rekening teenwoordig onder die pet-en-handel reëls Kalifornië, sou die moeite werd oorweging wees. Regulasie rol EU ETS Register is veel meer belangrik as bloot voorsiening maak vir tegniese maatreëls vir die beveiliging van die transaksies in emissierechten word op die relevante rekeninge. Van gelyke of selfs meer belangrik is bepalings wat sekere aspekte van die lidstaten burgerlike reg te harmoniseer om te verseker dat die vrye sirkulasie van koolstofkrediete nadat hulle in rekeninge in die Unie Register geregistreer net in beperkte omstandighede kan uitgedaag word. Die redes hiervoor word in die oorwegings van die verordening, wat uitgebreide soos volg: As toelaes en Kyoto-eenhede bestaan ​​slegs in gedematerialiseerde vorm en is gelijkgesteld, moet die titel om 'n toelae of Kyoto-eenheid gevestig word deur hul bestaan ​​in die rekening van die Unie Register waarin hulle gehou. Verder, om die risiko's wat verband hou met die omkeer van transaksies in 'n register ingevul, en die gevolglike ontwrigting van die stelsel en die mark wat so 'n ommekeer kan veroorsaak verminder, is dit nodig om te verseker dat toelaes en Kyoto-eenhede is ten volle gelijkgesteld. In die besonder, kan transaksies nie omgekeer word, herroep of ontbondel, behalwe soos bepaal deur die reëls van die register, na 'n oomblik deur die reëls. Niks in hierdie verordening moet 'n rekeninghouer of 'n derde party enige reg of aanspraak as gevolg van die onderliggende transaksie wat hulle in die wet kan hê om herstel of restitusie ten opsigte van 'n transaksie wat 'n stelsel ingeskryf, soos in die geval van die uitoefening voorkom bedrog of tegniese fout, so lank as dit nie lei tot die ommekeer, herroeping of ontbinding van die transaksie. Verder moet die verkryging van 'n toelae of Kyoto-eenheid in 'n goeie geloof beskerm. Nog 'n belangrike bepaling in die verordening van die EU ETS Register verwys na grens kwessies en bepaal dat rekeninge in die Unie Register word gereeld deur die wette en onder die jurisdiksie van die lidstaat van hul administrateur val en die eenhede wat in hulle is beskou as geleë in daardie gebied lidstaat. Vir verdere besonderhede en praktiese conseqences van die bogenoemde presedent reëls sien 'n paar artikels in die box. CDM Register Institusionele agtergrond Die konferensie van die partye wat dien as die vergadering van die partye by die Kyoto-protokol op sy eerste sitting na Montreal vanaf 28 November tot 10 Desember 2005 vasgestel dat die CDM Uitvoerende Raad moet ontwikkel en in stand te hou die CDM register volgens die uiteengesit in Aanhangsel D tot die verslag (FCCC / KP / CMP / 2005/8 / Add.1) vereistes. Hierdie vereistes bepaal dat die CDM register is om te wees in die vorm van 'n gestandaardiseerde elektroniese databasis wat die akkurate boekhouding van die uitreiking verseker, hou en verkryging van CER se. Ten einde dit te doen, Bylae D tot Besluit 3 / CMP.1 gee leiding oor die verskillende tipes ag beskikbaar in die CDM register wees, voorsiening vir 'n unieke reeksnommers, voorwaardes vir die stuur van CER se en in die openbaar beskikbare inligting oor die werking van die CDM register. Hierdie dokument stel ook dat die Uitvoerende Raad moet vestig en in stand te hou 'n CDM register om die akkurate boekhouding van die uitreiking verseker, hou, oor te dra en verkryging van offisiere deur partye nie ingesluit in aanhangsel I. Die Uitvoerende Raad moet 'n register administrateur om die register onder sy gesag te handhaaf, te identifiseer. (3 / CMP.1, aanhangsel, Appendix D, paragraaf 1). Die Uitvoerende Raad van die Clean Development Mechanism aangewese die UNFCCC sekretariaat as die CDM register administrateur op sy dertiende vergadering. Die Jaarverslag (2003ndash2004) van die Uitvoerende Raad van die skoon ontwikkeling meganisme om die konferensie van die partye ook bepaal dat die Raad ooreengekom dat die sekretariaat is om die CDM register administrateur met verantwoordelikheid wees, onder die gesag van die Raad, vir die implementering en werking van die CDM register (CP / 2004/2 / paragraaf 59). Openbaar beskikbare inligting kan gevind word op die uitreiking van CER se artikel. Inligting oor die bedrag van CER se om die aanpassing fondsrekening toegeken kan hier gevind word Die Uitvoerende Raad voorsien verdere leiding vir die werk van die CDM register by sy daaropvolgende vergaderings. Die verslae van elke vergadering met die ooreenstemmende besluite kan gevind word op die artikel EB. Vrywillige kansellering van offisiere: vrywillige kansellering laat projek deelnemers wat gesertifiseerde emissieverminderings (offisiere) in die CDM register hou om hulle op hul eie rekening of namens derde partye te kanselleer. Dit gee hulle toegang tot 'n breër bron van vraag na offisiere in die vrywillige mark, terwyl die maak van 'n diverse portefeulje van krediete beskikbaar vir organisasies en individue wat hul koolstofvoetspoor te verklein. Vir handelaars Adverteer offisiere beskikbaar vir 'n vrywillige kansellering (jy sal nodig hê om 'n My CDM rekening te skep en teken in) Kyk lys van offisiere wou Vir meer inligting oor hoe om vrywillig offisiere in die CDM Register kanselleer, kliek hereOnline platform vir vrywillige kansellering van offisiere: die aanlyn-platform van stapel gestuur in September 2015 toe te laat lede van die publiek om hul koolstofvoetspoor te verreken in 'n eenvoudige en deursigtige wyse. Die platform is 'n web-gebaseerde program wat jou toelaat projek deelnemers aan die vrywillige kansellering van hul offisiere gehou in die CDM register teen 'n prys wat hulle bepaal bied. Lede van die publiek kan beskikbaar offisiere filter deur die tipe projek, land of ander kriteria om te verseker hul optrede GHG versagting aktiwiteite wat in lyn is met die organisasie se doelwitte of persoonlike voorkeure ondersteun. Betaal offisiere is gekanselleer in die CDM register deur 'n papierlose proses. Vir elke aankoop van CER kansellasie, die CDM register administrateur reik 'n verklaring van die kansellasie. Die platform is beskikbaar by die volgende skakel: offset. climateneutralnow. org/ die bladsy met die besonderhede van vrywillige kansellasies in die CDM Register deur die aanlyn-platform kan gevind word in die volgende skakel: offset. climateneutralnow. org/vchistory Permanente hou rekening verteenwoordigers belangstel in die aanbied van offisiere vir 'n vrywillige kansellering op die platform moet kontak ons ​​by: goclimateneutralnowunfccc. int deelnemers Projek wat offisiere hou in die hangende rekening moet kontak ons ​​deur middel van hul onderskeie fokuspunte vir omvang (a). Hoe tohellip CDM Register News - Operasionele 9 September 2016 - Kennisgewing van beplande onderbreking van die Japannese Nasionale Register Die Nasionale Register van Japan sal op die regte pad wees vir onderhoud in die PROD omgewing begin op Vrydag 9 September, 2016 om 09:00 UTC en eindig op Vrydag , 23 September 2016 om 01:00 UTC en sal nie in staat om transaksies te verwerk gedurende hierdie tydperk wees. As 'n gevolg, sal die CDM register nie in staat wees om ekspedisie transaksies op die Japannese Nasionale Register verwerk gedurende hierdie tydperk. Ons vra om verskoning vir die ongerief. 1 Maart 2016 - Aanstuur / vrywillige kansellering transaksies kan nou uitgevoer word op grond van ge kopieë van die getekende ekspedisie vorms Geskandeerde kopieë van die getekende stuur of vrywillige kansellering vorm kan nou per e-pos gestuur word aan die sekretariaat vir die verwerking, in plaas van die oorspronklike vorm word gestuur per koerier. Die vorms kan gestuur word aan die volgende e-posadres: cdm-registryunfccc. int. Sluit asseblief die projek of PvA nommer in die e-pos onderwerp lyn. Die versoek moet kom uit 'n e-pos rekening van 'n gemagtigde ondertekenaar van die fokuspunt vir omvang (a) soos per die modaliteite van kommunikasie vir verifikasie doeleindes. In die geval van gesamentlike fokuspunte vir omvang (a), kan die versoek uit een van die gemagtigde ondertekenaars en die gesamentlike fokuspunt moet in die e-pos boodskap gekopieer. Binne 1-2 werksdae na ontvangs van die geskandeerde onderteken stuur of vrywillige kansellering vorm, die sekretariaat kan op 'n monster basis, plaas 'n oproep om 'n fokuspunt vir omvang (a) ondertekenaar van die besonderhede van die versoek transaksie te bevestig. 'N gemagtigde ondertekenaar moet beskikbaar wees op die selfoon en moet in staat wees om die transaksie besonderhede in die Engelse taal te bevestig. Die e-posboodskap stuur van die getekende ekspedisie vorm kan beskikbaar tye en die name (s) van die ondertekenaar (s) beskikbaar is om die oproep te beantwoord aan te dui. Die sekretariaat behou die reg om te versoek die stuur van die oorspronklike vorm (harde kopie) per e-pos indien jy twyfel oor die egtheid van die geskandeerde vorm of as dit onsuksesvol probeer het om kontak met die fokuspunt vir omvang (a). In die geval van die transaksie verwerk is gebaseer op 'n geskandeerde kopie, beteken die oorspronklike vorm nie nodig het om te word gestuur. Vir volledige besonderhede oor die prosedures ekspedisie en vrywillige kansellering, verwys asseblief hier om die hoe-afdeling. 2 Desember 2015 - CDM Register bedrywighede in Desember 2015 Om voltooiing van CER stuur versoeke te verseker teen 31 Desember 2015, is deelnemers projek vriendelik versoek in te dien onderteken F-CDM-FWD vorms te kom by die sekretariaat nie later nie as Vrydag, 18 Desember 2015 sakesluiting. Indien die projek deelnemers verwag vertragings in die stuur van die oorspronklike getekende F-CDM-FWD vorm aan die sekretariaat kontak die CDM Register vir verdere hulp waardeur buitengewone verwerking van die elektroniese indiening van die vorm te voltooi bespoedig kan moontlik wees. Die CDM Register sal werk met 'n verminderde kapasiteit tussen die tydperk 21 Desember 2015 en 4 Januarie 2016. Let asseblief daarop dat geen transaksies verwerk sal word op 31 Desember 2015 as gevolg van die sluiting van die ITL vir einde van die jaar die onderhoud. 20 November 2015 â € Einde van CP1 ware-up implikasies vir die CDM Register Die CP1 ware-up tydperk geëindig op 18 November 2015. Terwyl eksterne oordragte tussen nasionale registers en aftrede van CP1 eenhede is nie meer moontlik, kan CP1 offisiere voortgaan om gestuur van die CDM register om nasionale registers tot aan die einde van die oordrag tydperk wat nie betyds herstel. Projek deelnemers wat wil ekstern vorentoe CP1 offisiere in die toekoms moet die betrokke bevestig ontvangs register as CP1 offisiere steeds aanvaar sal word en oorleg met die onderskeie nasionale register owerhede is ook aangeraai om in kennis gestel word van enige ander moontlike gebruik van CP1 offisiere. CP1 offisiere kan in die CDM register bly en gewoonlik behandel word. Daar is geen tydsbeperking op die oomblik gevestig ten opsigte van hoe lank dit kan voortgaan. projek deelnemers kan wens om te oorweeg om CP1 offisiere op die Online platform vir vrywillige kansellering van offisiere. Vir verdere inligting, verwys asseblief na die toegewyde afdeling hierbo op hierdie bladsy. 13 Oktober 2015 ndash Finansiële betalings aan UNFCCC in Oktober / November 2015 Die Verenigde Nasies is die uitvoering van 'n administratiewe hervorming wat 'n nuwe Enterprise Resource Planning (ERP) stelsel effektief 9 November 2015. Gedurende die komende oorgangstydperk tussen 18 Oktober en 9 November 2015 het ons sluit word verwag verhoogde werklading in die verwerking van administratiewe optrede, insluitende finansiële betalings, wat 'n invloed op belanghebbendes eie interne sperdatums in die verskillende stadiums van die CDM-proses. Ons vra om verskoning vir die ongerief. 1.1. 1.2. Verdere inligting


No comments:

Post a Comment